Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Ehjookayted

The Official Rap Battle Thread

Recommended Posts

Well let me write a rhyme.

It's about time for a blessing in disguise.

You think your time is short but you'll live till 115.

You die and yet you live with this light within your eyes.

Why am I surprised?

Zombies are my life.

Treyarch is the masters.

Read their posts twice.

Lead the ghosts right,

And the dead is your disposal.

Simply shoot and it will hit them

End rhyme. Chernobyl.

Boom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

Dude I'm new with this shit

But I got an insane flow

I flow like the river Nile

but, I shit out Crisco

Like the grease from yall dudes bodies

When I explode, cause my blood is boiling

Ready to erupt like a volcano

I ain't a jerk, but I jerk with dem New Boyz

Be wildin' out with a couple sets of new toys

Got HKs and AKs ready to tear up your ass

But bitch you better hope that my crew ain't here to smash

My block behind me like I'm comin out the driveway

It's Friday, bitch, yeah the next Friday

I've been gone for nine days I need a spa day

Hah, she try and gimme day poontang, I might let my crew bang

I'm rollin wit, what the fuck I'm sayin...Dude you know my crew name

Bitch, you know dem zombie slayaz, me? I'm pullin up in dat Bruce Wayne

Lambogheni Mercy's with yo bitch, she mighty thirsty

But, she ain't tryin to play me

She, gone stick around, bitch, so lately...I

been doin shit that a nigga ain't even know he gotta do

Been doin this shit since 95, now who rockin black suits?

Get on my level before another power level head, try to get on your level, and try to give you some head

I'm Rocky Balboa in this bitch, ain't no one hotter than my muthafuckin Clique, boy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

Dude I'm new with this shit

But I got an insane flow

I flow like the river Nile

but, I shit out Crisco

Like the grease from yall dudes bodies

When I explode, cause my blood is boiling

Ready to erupt like a volcano

I ain't a jerk, but I jerk with dem New Boyz

Be wildin' out with a couple sets of new toys

Got HKs and AKs ready to tear up your ass

But bitch you better hope that my crew ain't here to smash

My block behind me like I'm comin out the driveway

It's Friday, bitch, yeah the next Friday

I've been gone for nine days I need a spa day

Hah, she try and gimme day poontang, I might let my crew bang

I'm rollin wit, what the fuck I'm sayin...Dude you know my crew name

Bitch, you know dem zombie slayaz, me? I'm pullin up in dat Bruce Wayne

Lambogheni Mercy's with yo bitch, she mighty thirsty

But, she ain't tryin to play me

She, gone stick around, bitch, so lately...I

been doin shit that a nigga ain't even know he gotta do

Been doin this shit since 95, now who rockin black suits?

Get on my level before another power level head, try to get on your level, and try to give you some head

I'm Rocky Balboa in this bitch, ain't no one hotter than my muthafuckin Clique, boy

PLEASE DONT STEAL RHYMES,

http://rapgenius.com/Kanye-west-clique- ... te-1048141 BLAH BLAH BITING CRIMES

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

Ha...Good catch...Where's the facepalm when you need it? [facepalm]

I love it when the newbies get to barking like their Scooby.

This one probably truly will get to shaking before he shoot me.

That's if he even pulls it.

I really do have M4's. I really do have bullets.

I really will die for mines and you are only foolish.

"Someone tell this dude to cool it."

My trigger finger's itching for you haters on a mission.

You are lucky that today my fingers' on here spitting.

Envision my decisions before I even get to livin'.

I fix all of my problems before they lead me to division.

Take a step back and look at the message you are sendin'.

With internet at our disposal, you knew we would catch it.

Do you still not get the picture? Do I really need to sketch it?

Zombies all around me and I point at you: You're breakfast.

Now I have your tooth just-a-swinging from my necklace.

You are probably sexist: The reason for all your "X's"

I am still the best and the rest of you are wreckless.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

Sorry that I sampled that verse >__> I'll use my own rhymes

My lyrics go hard like a ball bouncing on the court

I might see a bunch of fools tryin to light a tork

Put when it comes to rappin I pop bitches like a cork

Like all these fake niggas in here rappin bitch get off my court

I'm so sick with the flow I go domino, and wrap you up in a box like a pizza

But understand when I see a bunch of rappers I get hungry so shit, I might have to eat ya

I mean no disrespect, your rhymes are pretty tight, but that's what I had to say when I got a snatch of ya girls fat dyke

Damn where are my manners, forgot to remind you, that I'm like a guerilla so I go fuckin bananas

Now watch me kill yall animals while slurpin a danimals wearin sandals out in Panama with a bunch of camals

Spit ill shit cause I'm hangin out with camals I'm a fuckin cannibal so lemme call Hannibal and just go animal, rape this game like a prostitute, boy I'm gon like I flew away, MJ just tie your shoe

I killed it...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

o k i c u....

But none of that is true.

You wake up in the morning with the wrong attitude.

I wake up in the evening with my gun. Black and blue.

Mackin? That I do. I ain't mad at you.

I'm happy for us all. We just seen Black Ops 2.

ZOMBIES!

With the riot shield I'm bombing.

Light them up and honestly you'll cry for your mommy.

I'm guessing you could call me

The best and yes I had the vest but never pulled the Tommy.

I prefer the semi-auto, truthfully that's all they allow.

That's why I have the M4...tucked under my couch.

Hair trigger, Flashlight, Holographic? "That's Right!"

I'm colorblind with race so I tend to think black's white.

I get told all the time that I don't really act white.

I got a real nigga attitude. You don't really act right.

I swear this needs a close...

I'm lit so shit, I'm gonna spit.

My lists include only pros.

The cons are all my friends and it

continues to my bros.

The people ask for MO!

And all you give them is "Curly".

You act like straight up Boyz 2 Men...It's getting kinda girly.

I'll take your ass to school and have you leaving with a swirly.

Maybe it's too early but my schedule isn't worried.

Make or break, I'll get the cake and save it all. Conserving.

My days consist of sermons filled with courage.

You are only left with all the problems as deterrents.

Surrp is what I'm sippin'. My speach is kinda slurrin'.

My girls are only foreign.

"Truckfit hat and some Jordans.. uh"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

When i looked at this thread i thought you were actually gonna rap. I like some of it, but you can take as long as you like, and you can steal for a plethora of internet sites. Does anyone wanna make a zombies parody rap?

Share this post


Link to post
Share on other sites

When i looked at this thread i thought you were actually gonna rap. I like some of it, but you can take as long as you like, and you can steal for a plethora of internet sites. Does anyone wanna make a zombies parody rap?

All thru d street, shufling there feet, u used 2 only see this kind of stuff on tv

Grown men ripped in half, families torn apart, little children hiding praying "don't let them see me"

Rumbling headz stumblig dead everyonez chazing them veins thatz pumpin dat red

Tape up their mouth you can take them to bed, if they get a lil bitey smash in their head

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

When i looked at this thread i thought you were actually gonna rap. I like some of it, but you can take as long as you like, and you can steal for a plethora of internet sites. Does anyone wanna make a zombies parody rap?

Thats what i was thinking, when i did this i would just type what came up in my head, if we make a parody rap, we can have it like the song Forever and have a couple people make verses

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

In response to nobody in particular...

Yo whaddup people, 'Lectric J-Dawg be my name,

I'm your lightning master; Killin' zombies be my game.

I command your circuits, tell yo 'lectrons what to do

I'm the Avogadro's idol, the inhuman DG2.

I've got burnin' plasma power, st Elmo's fire in my eyes.

Feel my static power charge, watch my thunder fly.

You think you've got power? There's a new thunder cat in town.

Hear my monstrous roar when I strike into the ground.

If you want a deity with power to conduct,

You're in for a shocker; you B$&@#es ain't outta luck.

Your thunderbolt messiah ain't got time for grantin' prayers,

Cuz I'm not just a god, I'm a master zombie slayer. 

I'll make you my amp'd up B$&@%es, my vicious voltage slaves.

Edison and tesla are Rollin' over in their graves.

I desecrate your chapel with my raw electric power.

Step aside messiah; it's electric Jesus hour. 

(no offense. I had a lot of fun writing that, even if it only took 10 minutes.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OohUzqPlwKA (Beat Im Spitting Over Producer: DJ Pooh

Released: 1995, ©: Death Row Records

Up Jump the boogie, wake'in up throw the Dogg Pound Hoodie....on, Throw on the Kackies an croker sacc glide on, Run down stairs, sister chillin play'in wit nair, but momma knows how to take care, Cookin Breakfast with no hog, Sunny Sunny LA Wit no Fog, Umm Lookin like today was a good day, Cube Vision, Ready to make a killin, Slangin Birds that dont fly, Hit the Lo-Lo Wit Stride, K.S.G Ready to ride, Killin Makin Skrilla, Gettin Rella, on the Della, Cookin up funky Consumption this nigga is ready to get the dumpin, eat a MC like a Lunch-in, Lighting Strike in bunches, Bo Knows This MC can Flow, Co Sign wit the raw 16 hittin 3's like Eric Snow.......Yo, This Average Joe Can Blow Major Yola, Motoarolla Holdin, SkY Pager Blowin Up,

(Honestly U gotta Know How Daz and Kurupt Flow or Just Know Cadience and Timing, cuz this flows Nicely, it needed touched up, and it usually takes me longer to Write 3 Verses aka 3-16 Bars or 4 verses, U gotta be a Big rap head to understand, and also this means nothing if i cant record it, i can write my ass off and im good at it, but at the same time nobody really gonna know your style, if you dont record) Food for thought but u guys are good keep it up, nice rhymes

Share this post


Link to post
Share on other sites

This site has been good to me, but now it is time to go.

No more of this for me, I have no time, my life has no demands for it.

My skills have been boosted by these troopers on the forums,

My hope for em goes out that their slaying continues and flourishes.

No more time for goodbyes, this is the last rhyme you all will here on this thread.

Bid me a good bye and hope that you all will not die because you all have a gun made by Ray.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

Retirement sucks, I'M BACK!

I never thought I was special,

I never thought I'd be chosen.

I had my back at the wall.

The dead could bust me wide open.

But then a call from above,

They told me look at the ground.

They said the zombies can't hit you.

I said I'd rather go down.

You see I have honor within me,

So I reached for a 'nade.

I was bound and determined.

"I will end this today!"

I was inside the tunnel,

I was running a train.

I got slapped quite hard,

I was seeing red with this pain.

Then a call from above,

Said put that shield in the corner.

They said it makes it so easy.

I said I'd rather be tortured.

You see I have morals and values,

So I bobbed and I weaved.

I was full on try-hard.

"This voice is like a disease."

I'll tell you one more time,

I was inside the power.

I remember this clear.

The voice was surely a coward.

"There's an invisible barrier,

And the zombies will pile."

"You just aim at one spot,

The round ends in a while."

So I dove off the ledge

It is hopeless to fight

This "voice" has driven me crazy....

I dive off the cliff and I die

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

Retirement sucks, I'M BACK!

I never thought I was special,

I never thought I'd be chosen.

I had my back at the wall.

The dead could bust me wide open.

But then a call from above,

They told me look at the ground.

They said the zombies can't hit you.

I said I'd rather go down.

You see I have honor within me,

So I reached for a 'nade.

I was bound and determined.

"I will end this today!"

I was inside the tunnel,

I was running a train.

I got slapped quite hard,

I was seeing red with this pain.

Then a call from above,

Said put that shield in the corner.

They said it makes it so easy.

I said I'd rather be tortured.

You see I have morals and values,

So I bobbed and I weaved.

I was full on try-hard.

"This voice is like a disease."

I'll tell you one more time,

I was inside the power.

I remember this clear.

The voice was surely a coward.

"There's an invisible barrier,

And the zombies will pile."

"You just aim at one spot,

The round ends in a while."

So I dove off the ledge

It is hopeless to fight

This "voice" has driven me crazy....

I dive off the cliff and I die

Since when did rap turn into poems?

All you little kiddies cowarding in your chair like gnomes at home

Reading these lines like "Oh No!" what has he done?!

Kid, all i did was make your mom the opposite of a fucking nun.

While she was on her knees all i pulled out was my steez,

The trait that makes you kids remember these.

Bitch please

If you wanna succeed you have to try,

Firstly i suggest that you just lay down and die.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm back on the mic again

Spittin hot sh*t again

Got my crew with me and boy them haters dissin and

I can't see past you cause b*tch your mom right next to me

Got this game on lock, spittin fire, you know third degree

Burns on this track, cause I burn straight rubber

No brakes on this car, dude I go for them doubles

Bump a few broads like we playin on the corner

Knock your clique out, now they be in a coma

Little b*tch...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

I won't even quote you 'cause you're not worth the space.

Your rhymes and your lines and your lies, all disgrace.

Your mom gives me Shuga while I play with her Tittz.

You should have thought twice before you entered my place.

I'll unload the clip and the old one gets replaced

With a clip of explosive rounds, I'm aimed at your face.

My poem was twice as good if not better,

Than the love notes you wrote to my mother to get her.

I didn't even have to write your mom a letter,

I just called, she answered, I hit it, I left her.

Carefully choose what your next play is.

Your best bet now is to say that you quit.

I'll honor your surrender and let you keep walking.

If you decide to continue, you're next on the list.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards

So I'm calling out julpr and I'm calling out kaz.

I'm calling out ehj and I'm calling out PINNAZ.

Where is the love for the rap community?

I beat you so what? Does that mean your through with me?

Should I get to writing a Rap Battle Thread Eulogy?

Cause I remember few that would battle as true as me.

Toe to toe, blow for blow, keep it fun and frequent.

Nowadays the zombie phase has faded all the speakin.

This used to be on fire now the flame is barely breathin.

This was on the second page til I revived this beaten...

Battered..

Tattered and torn piece of victory.

Can we call it reborn or is it history?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awards


About Call of Duty Zombies

Call of Duty Zombies (CODZ) is a fan-made gaming community centered around the popular Call of Duty franchise with central focus on the beloved Zombies mode. Created in 2009, CODZ is the ultimate platform for discussing Zombies theories, sharing strategies, player networking, and more.

Call of Duty Zombies Code of Conduct

The Code of Conduct - regarding all site regulations and guidelines as a user of the website - can be found here. Failure to comply with the CoC will result in account disciplinary action.

Our Privacy / Cookie Policy / Terms of Use

Call of Duty Zombies privacy policy / cookie information can be found here. We heavily enforce COPPA and anti-spam laws.

The terms of use can be found here for user agreement purposes.

Legal Information

Activision, Call of Duty, Call of Duty: Black Ops titles, Call of Duty: Infinite Warfare titles, Call of Duty: WWII are trademarks of Activision Publishing, Inc.

We are not affiliated with Activision nor its developers Treyarch, Sledgehammer, or Infinity Ward.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy, Code of Conduct, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. .